Vācieši ļoti piestrādājuši pie dizaina, stila, skaņām un visu pārējo. 1,8 litru 2cilindru “boxer” tipa motors ir varens, par to nav šaubu. Tik varens, ka stāvot uz vietas, pagriežot “gāzes ručku”, tas mēģina apgāzties uz kreisajiem sāniem!
Bet tas viss ir daļa no BMW R18 spēles.
Šis mocis, manuprāt, nav domāts ikdienai pilsētā tāpat kā Land Rover Defender (vecais, ne jaunais). Vai arī kāds Ferrari modelis, bet žanru mīļi un dullie brauc tāpat. Protams var. Bet vai vajag? Šis mocis ir domāts, lai ar to brauktu atvaļinājuma laikā. Kad nekur nav jāsteidzas, galva “brīva” no ikdienas rūpēm, nu tā, lai varētu pakaifot par braucienu.
Ātrumkārbā ātrumi pārslēdzas ar labi dzirdamu metāla klakšķi, tādu foršu, nevis sūdīgu. Tādu, kas atgādina vienu ASV ražojuma moto. Pats pārslēgšanas mehānisms gan sākumā likās neērts. Kad ar laiku pierodi ar papēdi slēgties uz augšu, viss +- nostājas savās vietās. Tomēr tas prasa pārāk lielu uzmanību. Bet uzmanību gribas veltīt citām lietām.
Foršajai dzinēja skaņai, dizainam, bedrēm…nu, es par to, ka piekare vairāk sportiski cieta, nekā komfortabla. Pieļauju, ka tam ir savi loģiski iemesli. Dienas beigās, visi tie sīkumi ir aizmirsušies, un Tu atceries tikai sajūtas, kuras šis mocis radīja, kad Tu ar to brauci. Un sajūtas ir foršas! Atvaļinājums arī ir forši! Mocis-atvaļinājums: tiem, kas brauc nesteidzoties. Tā, lai visi pamana, cik skaists mocis brauc garām. Man patika sajūtas, ko tas mocis radīja. Iespaidīgs braucamais!
Smags. Jaudīgs. Stilīgs. BMW.