X-RIDE, tas ir ļoti internacionāli. Aiz šī nosaukuma var slēpties jebkas peldošs, lidojošs, braucošs. Šoreiz tas ir braucošs. Franču Mash, kas Latvijā vairāk pazīstams ar mazkubatūras retro stila motocikliem, iekāpis arī “sešsimtnieku” kategorijā.
Šāds pavērsiens kļuvis iespējams, pateicoties viencilindra, gaisa dzeses četrtaktu dzinējam (Shineray), kas pārņēmis savu arhitektūru no pazīstamā NX650 Dominator modeļa. Zaudēti pāris zirgi, bet iegūta degvielas iešprices sistēma, un atbilstība Euro standartiem.
Motocikls pievērš uzmanību. Lai arī tā aprakstos tiek pieminēta piederība skrambleru saimei, tomēr tā platie, spieķotie riteņi un īsais priekšējais spārns rada arī supermoto asociācijas. Zeltītās (anodētas?) riteņu aploces priecē acis, un tukšās sānu pseidonumuru plāksnes prasās pēc kādas racing uzlīmes.
Motocikls ir kompakts, viss ap motoru saspiests, nav tukšumu. Nav arī vietas zem sēdekļa. Motora apakšējais aizsargs, protams no plastmasas, un izpilda tīri vizuālu funkciju. Sēdēt un stūrēt ērti. Spoguļos redz visu un tie nevibrē. Stilīgs bākas korkis (Monza style), kas gan konstruktīvu iemeslu dēļ, nobīdīts uz mazās (12L) bākas labo pusi. Starp bāku un priekšējās dakšas tiltiņu vēl vien korķis – eļļas tvertnei, kas ir iebūvēta rāmī.
Pārsteidz vienīgais mērinstruments, un tas ir analoga izskata tahometrs. Taisnības labad jāsaka, ka ātrumu un pārnesumu tomēr var vērot mazā displejā, zem ciparnīcas. Ja nu to ļoti vajag. Vēl gribētos lielāku konsekvenci no degvielas līmeņa rādītāja. Milzīgais (320 mm) priekšējo bremžu disks apstādina pārliecinoši, bet atslēdzamā ABS, iespējams, dod kādas priekšrocības ārpus asfalta.
Kopumā – motocikls ar stilīgu izskatu, ko papildina iespēja izbaudīt visas motociklista ikdienas baudas un rūpes.